Bordelloja, tregim nga Teuta Sadiku




I hodha një vështrim ndërtesës dhe mbajta këmbët për të marrë frymë thellë dhe iu afrova ngadalë . Zemra më rihte me forcë aq sa ia dëgjoja trokimen e mundohesha të mbaja frymëmarjen që sa vinte e më shpejtohej. Jo nuk mund ta besoja as vetë që do të punoja në një ndërtesë të tillë ,kaq moderne.Po sikur të mos më pranonin. Mos vallë donin vajza të reja në moshë ,të zhdërvjellta . A thua?! Po unë do shkoja , do ta provoja të bëhej, çtë bëhej..
Ndërtesa ishte e madhe dykatshe plot shkëlqim jashtë e brënda, ngjyra –ngjyra, gjithandej .Dritat e shumta shumëngjyrshe ishin maramendëse. Atohapeshin e fikeshin me një shpejtësi që unë nuk arija të hapja dhe të mbyllja sytë nën atë ritem duke preferuar më mire ti mbaja gjysëm të mbyllurapër të kujtuar emrin e këngëtares, zëri i të cilës dëgjohej që larg  ... 
Ecja duke iu afruar xhamarise dhe muzikës në diapazon çka e bënte ambjentin  më mbytës .Ishte një rrëmujë,makinat në një anë ,motorat që kalonin me shpejtësi e ulërimë duke pudrosur me tymin e zi kalimtaret e shumtë që prisnin të kalonin përmatanë rrugës .Çapitesha e mendoja se do të ishte ndonjë ndërtesë disi e fshehur në ndonjë rrugicë ,ndonjë nga ato të vjetrat e restauruar  nga dora e ndonjë emigranti. Kjo duhet të jetë ndërtesa , thashëe me vete.Po binte muzgu në qytet dhe zagushia po bëhej gjithnjë e më mbytëse .Ca nga vapa,ca nga sikleti iu afrova ngadalëndërtesës.Duhej të kërkoja,duhej të punoja ,duhej të bëja të pamundurën,dhe gjëra jasht dëshirës sime .duhej të bëja,...   vetëm  duhej. Kudo mëndiqte kjo fjalë ….duhej dhe të gënjeja , duhej dhe të mohoja vetveten ,duhej dhe të duroja përbuzjen, poshtërimin , dhimbjen .Duhej. Duhej patjetër tëfilloja punë, çfarëdo lloj pune Nga xhamaria shikoja klientë ,ca më këmbë ,të tjerë të ulur që prisnin me nge. Disa qëndronin tek sporteli më këmbë duke u hedhur shikime joshëse vajzave që punonin matanë sportelit .Klientelë paska, thashë me vete , çka do të thotë që punë do të ketë . Mbase do të kenë nevojë dhe për mua . Iu afrova sportelit e prita sa u largua një mesoburë,duke futur portofolin në xhep.i kënaqur.
-Dua të bisedoj me pronarin ,i thashë punonjëses së sportelit ,një vajze që lodhja  e djersa në fytyrë e bënte të dukej e madhe në moshë .Duhej të ishte shumë e re ,ndoshta studente , po lodhja, zagushia që të merte frymën ia kishin marë freskinë.
-Për punë,më pyeti e më dhuroi një buzëqeshje të thyer që sado u përpoqa për të mbledhur copat e thyera të buzeqeshjes së saj, nuk I ngjita dot 
-Jam plakë ,gërthie me një fjalë , përqesha veten duke u përpjekur edhe një herë të ngjisja buzëqeshjen e thyer në buzët e saj .
 -Jo nuk doja të thoja diçka të tillë, tha ajo e zënë në faj.
-Për punë siç e sheh , i thashë , duke i kthyer kësaj here dhe unë një buzëqeshje të ciflosur nga ankthi .
-Pronari është ai i ulur tek tavolina pranë xhamarisë,ai që po flet me celular.
Nuk e ktheva kokën menjëherë por pashë në sy vajzën sporteliste .
U ktheva nga ai drejtim ku shifte ajo dhe u nisa drejt pronarit . Ishte një burrë rreth të pesëdhjetave .Flokët përpara i kishin rënë disi ,por prapë  dukej i mbajtur mirë .Kishte veshur një këmishë të bardhë e pantallona xhin të bardha.U mundova të kap shikimin e tij kur mbylli celularin, por ishte e pamundur Ai shikonte gjithandej me një vështrim të papërqëndrueshëm të pakapshëm,të rëshqitshëm Vështrimi i tij nuk mbështetej kurkund vetëm rrëshqiste duke lënë një ndjesi të pështirë ,të jargët  .  Herë pas here vinte bërrylat në pantallona dhe sigurohej a i kishte në vend ,i ngrinte lart me brryla e pastaj ecte .Duhej ta kishte ndonje klik nervor .Dikush ngre supin , dikush mbyll njërin sy ose të dy kur flet. Kurse burrit përpara meje i dukej sikur i binin pantallonat.E çuditshme se rripi i trashë në bres ishte në vend i shtrënguar aq fort sa që barku i dilte e i derdhej mbi pantallona . E përshëndeta dhe prape nuk më dëgjoi , as më vuri re .
Për fat të mirë muzika pushoi një moment . E përshëndeta për së dyti dhe i dola përpara për ti prerë rrugën duke e cikur tek bryli  .
-Më falni,i thashë duke ndjerë që po skuqesha në fytyrë , nga mospërfillja e  tjetrit .Dy gjëra më kanë bërë përshtypje në këtë vend.Njerzit kur I takojanuk të shikonin drejt e në sy Unë jo vetëm i shihja por i gllabëroja me vështrimin tim I  shikoja njerzit drejt e në sy ,pa pikë turpi, pa frikë , pa ligësi ,painferioritet .I  shikoja në sy drejt, me çiltërsi ,pastërti e krenari .
“Sa pa edukatë ,sa pa kulturë që jeni ju ..  .Ti ngulni sytë e nuk ti shqisni për qamet kur u takon e bisedon . Erdhët ,zbritët nga malet e hapet sytë këtu”më tha në bisedë e sipër ,një mik në kofidencë.
‘Po ku ti mbajmë sytë,pas bythëve ’. iu  përgjigja .Kur u largova e përshëndeta duke ngritur dorën dhe vendosur pranë zemrës, e bindur se do më përshëndeste  duke më dhënë dorën e bythës, do të thoshte gjyshja ime po ta shikonte  .
Ja tani  këtu , para tjetrit, unë , e paedukuara , e pakulturuara , përpiqesha të kapja shikimin e tjetrit që rëshqiste si lëkurë gjarpri nën rrogos  .
-Juve ju kërkoj, dua të bisedoj,ia ngërtheva për një sekondë shikimin tim tjetrit  Ai,pasi më hodhi një shikim shkarazi ,e hoqi vështrimin ashtu rëshqitshëm e zvarë duke më lënë ndjesinë e qureve të lagështa që ngjitin ..
-Si është puna?
-Për punë kam ardhur, i thashë duke e parë akoma drejt e në sy,por më kot.Shikimi I tij ishte I pakapshëm .Dukej që ishte shumë i zënë me punët e tij, ndoshta pas asaj telefonate.Ndoshta për diku nxitonte .
 -Për  punë ? ........ ktheu prapë vështrimin e tij rëshqitës, më hodhi  njërin sy si një kandar peshoreje , pastaj më mati me syrin tjetër,nga koka tek këmbët .Ai dhe një zot e di se çmendonte vallë atë moment ,Përveshi buzën e poshtme dhe ndehu cohën e hollë të vështrimit rëshqitës mbi mua .duke më mbledhur një grusht në shikimin e tij.
.-Shqiptare, he, bëri sikur I hodhi pak kripë jargëve të shikimit të tij.Ku e kuptoi qëni, mendova dhe shtrova bluzën duke nxjerrë gjoksin përpara.
Ishte vapë, isha veshur thjesht, një këmishë pa mëngë të bardhë e një palë zhin të ngushtë .për të fshehur ca vite moshe e ca tule që kishin filluar të derdheshin pa leje .Nuk arita ta kuptoja në ia mbusha syrin për punë apo jo, se shikimi i tij ishte i rëshqitshëm, nuk e kapje dot .Po këmbët ama i mbajti para meje .
Në momentin që fillova të flas filloi prapë muzika ,një muzikë e shpejtë ritmike . Po më merej gojafrymëmarja po më çregullohej, diçka pëshpërisja as vete se di  se çfarë Nga altopolanti përhapeshin tingujt maramendës,një muzikë, o zot , perëndi e madhe ,ku e gjeti këtë moment .Ishte një zë femre që gulçonte nga kënaqesia a nga dhimbja ,ku di unë e varfra , së bëri seks. . Për një moment  brenda ra një heshtje vari .Klientët u panë me njeri - tjetrin në sy . Më të rinjtë buzëqeshën e filluan të lëkundeshin nën ritmin e muzikës,kurse të thyerit në moshë ulën sytë si me turp .
Fjalët mu varën kokëposhtë në ajrin mbytës të atmosferës së nderë . Këngëtarja nuk pushonte ,ajo nuk këndonte po gulçonte me klithma kënaqësie .Në mendje më erdhi fjala ;orgasmo .Po ku e gjeti tani dhe kjo këtë këngë Po pse nuk po mbaron xhanëm. Pashë që e kisha shumë të vështirë të flisja . Frymëmarja po më vështirësohej aq sa merja frymë e flisja sa herë gulçonte këngëtarja . E pashë që dhe tjetri përballë meje ishte në botë tjetër.Fillova të vi në vete e të ndryshoj frymëmarje që mos të përputhej me atë të këngëtares . Vendosa ti shkoja kundra  Ishte shumë e vështirë .Hodha sytë përreth për të gjetur diçka për të ndehur a cikur pak vështrimin tim të çorientuar. .Nuk dija ku ti mbaja sytë ,për mos të lënë vështrimin të binte në dhe nga turpi fillova të kërkoj gjoja diçka me sy matanë sportelit.
-U prish dynjaja, dëgjova një zë pas kurizit .
-Mos pyet ,bordello kudo, ia ktheu klienti tjetër kur sytë e mi ndeshën ca silueta të lëvizshme që me sforcim shpërdridheshin për të kapur ritmin e muzikës.Nga një derë gjysëm e hapur siluetat hynin e dilnin me nxitim .Trupat e tyre lozonjarë  lëvisnin poshtë rrobave pellg që vende - vende u qenë ngjitur pas trupit.Në të qindën e sekondës arita tu kap vështrimin . Fytyrat e tyre kullonin por nuk e shuanin kurrsesi përflakjen mbi mollza..Nën tingujt e muzikës të shfrenuar klithmat u dilnin nga goja , shpirti , trupi i  raskapitur atyre vajzave . Ndiqja me vëmendje herë fytyrën e njerës, herë të  tjetrës .
 -Uf, ,u shfry njera nga lodhja dhe qendroi të çlodhej një grimcë duke marë frymë thellë .Hodha sytë tek tjetra nxitimthi Oh ,bëri tjetra e vari kokënmënjanë për të fshirë fytyrën e djersitur me supin e saj të rënuar nga cfilitja.Muzika vazhdonte akoma si të donte të përputhte ritmin e saj me gulçimet dhe lëvizjet e vajzave matanë, tutje nga një portë gjysëm e hapët. ..
Uf, ah ,.oh,. gulçonin e shfrynin ato bashkë me këngëtaren .Kurse unë prisja me padurim çlirimin nga ai  makth, ajo torturë përvëluese jo e këngëtaresqë spo arrinte dot në orgazmo,por e siluetave që hynin e dilnin me trupa të larë në djersë,më të raskapitura nga lodhja Dhe pak , dhe pak ja tani çdogjë mbaron  .,   ja  tani , ja arriti kulmi ja  tani ,   . ja dhe pak,.. ja  tani  ...Më në fund .u  prish  . Jo  muzika po këngëtarja .Një klithmë e zgjatur që shuhej idha fund asaj gjendjeje Pas gjithë atij ankthi të gjithë morëm frymë të lehtësuar . Po siluetat matanë sportelit nuk kishin mbaruar akoma .Ato hynin edilnin nxitimthi nga ajo derë . E vura veten time mes tyre .Unë e ndjeja që isha skuqur sa më digjte fytyra nga prushi . Shikoja herë ato vajza ,që hynin e dilnin nga ajo dere ,duke rendur ,gjithë djersë , herë klientët që hynin e  dilnin, e here pronarin .  Tjetri përballë ndjehej i çliruar , i shkrehur nga kënaqësia së pari rëshqitasmi zhdërvjelltësinë e trupave vajzërore që lëviznin nën tingujt e muzikës Kur ndonjëra hynte ai vinte bërrylat në brezin për tu siguruar që pantallonat ishin në vend ,ndërsa kur ato largoheshin ai I ngrinte lart pantallonte sikur ti kishin rënë Pas një rishikimit rrëshqitës që më hodhi  dhe pasi u sigurua që  I kishte ne vend pantallonat  mu drejtua. duke parë klientët që hynin e dilnin..
 -Nuk është punë për ty , është punë nate . Sje ti për këtë punë,dukesh që ske  punuar në kësi punësh,murmuriti dhe më hodhi një shikim lëpirës me jargët që i rridhnin si një qeni kur sheh një kockë përpara  ...
-Ti je për të tjera punë , jo për këtu,tha duke lëpirë buzën e poshtme teksa vështrimi i tij i jargët rëshqiti mbi fytyrën e trupin tim. Futi kokën mes shpatullave , e pasi vuri duart në bëryl për tu siguruar në i kishte pantallonat në vend bëri sikur më pa në sy .
-Kam punuar në një punë të tillë por ishte më e  ogël si ndërtesë e ngaqë skishte shumë klientelë u mbyll, u mundova më kot tia zgjasja këmbët gënjeshtrës.Por më kot .mundohesha .
Të gjithë këtë e bëja sepse duhej patjetër të filloja punë .Kisha dëgjuar që tani gjërat ishin regulluar e herë pas here bëheshin kontrolle dhe gjobonin në raste kur mernin gra të paligjshme e pa siguracione .Nuk kisha punuar dhe as kisha idenë e punës në lokale të tilla.Po ja që duhej ,duhej dhe .vetëm duhej.Pse çkanë të tjerat më shumë se unë. Unë e pazonja për ti bërë ballë punës e jetës?!.Po unë e haja veten me dhëmbë i prisja duar e këmbë e një punë do ta gjeja.   ,
-Prandaj them se dukesh që në sy, ma ktheu tjetri ,është punë e vështirë dhe nuk e di do ta përballosh . Jo vetëm duam të mbajmë klientelën por dhe ta shtojmë   . Por mos harro se ka dhe shumë konkurencë këtu për vendin e punës . Ka  shumë vajza e gra të huaja si rumune , bullgare , greke .Puna është e shumëllojshme e gjithanshme dhe me orë të zgjatura . Tani për tani nuk kam nevojë se numri është plotësuar po ty do të të punësoj Kështu bëheni gjashtë femra ku i bie nga pesëdhjetë klientë secilës për tu shërbyer . Klientët duan tu rrish qiqer më këmbë , tu plotësosh në sekondëdëshirat sipas qejfit dhe oreksit që kanë . Makar të kesh këmbë të mbarë e të na shtohet  klientela .
-Në rregull ,ia preva fjalën tjetrit dhe ai jo vetëm i mbajti këmbët por dhe u kthye nga unë por pa më parë drejt në sy ,përveshi buzët me dëshirën time të vendosur .
-Filloj që nesër vetëm dua të më hidhen siguracionet për të patur dokumentacion të rregullt, .i thashë duke kërkuar me sy shikimin e tjetrit që rrëshqiste përtokasi si gjarpër. Por ishte e kotë Sytë e mendjes së tij qëndronin diku gjetkë,ndaj mua nuk më panë drejt asnjë moment, megjithëse shikimi im ishte ngulmues xhbirues, i papërthyer
-Do të punosh natën dhe me orar të zgjatur por do të shkruhet sikur punon part time. Puna është me orar të zgjatur .Po qe se dëshiron dhe e përballon .
-Shtanga dhe mbeta gojëhapur pa mundur të nxjerr një fjalë, vetëm tinguj habie    -.Ua!!!! .Seriozisht e ka apo bën shaka ky , thashë me veten time. .  
-Po deshe , e mori fjalën tjetri pas shikimit rëshqitës që ndryshonte ngjyrën  sipas ngjyrave shumëngjyrshe E verdhe e kuqe ,portokali .Ngjyra jeshile kurkund nuk dukej. E verdhë portokali e kuqe.Ato luanin me njera tjetrën në fytyrën e tjetrit duke më luajtur dhe mua mendç  .
-Nesër në orën dhjetë të darkës!
-Në orën dhjetë, pëshpërita dhe unë mekanikisht.
Hodha një sy përreth.Në hyrje mirëpriste klientët vajza me buzëqeshjen e  shqyer nga të veshurit me zor në fytyrën e saj gjithë djersë.Ktheva kokënpër të parë matanë sportelit ,tek dera gjysëm e hapur . Trupa të lodhur të dërmuar të raskapitura që lëviznin me shpejtësi , fytyra të djersitura qëpërskuqeshin në zjarrin e bërë prush Këngëtarja kishte mbaruar këngën e saj por uf –et dhe oh –et plot dhimbje të  vajzave matanë sportelit nuk kishintë sosur Ato ishin në kulmin e tyre . Kushedi sa kohë do të zgjaste ajo punë, deri sa ato të mbaronin . Ndoshta në të gdhirë  . .  Atje pas sportelit tek dera nesër dhe unë bashkë me siluetat Klientët hynin, ngjisnin shkallët e zinin vend ,teksa unë dola përjashta duke i hedhur një shikim të shpejtë ndërtesës.Dritat shumëngjyrshe më ranë mbi fytyrë e mënt sa su përplasa me një kalimtar .
-Hajde futemi këtu ore shkërdhatë, iu drejtua ai shokut.
-Këtu ta fusin sa krahu, ia kthehu tjetri me zë të lartë ,duke treguar ndërtesën nga  ku unë dola.
-E jo ,o jo, pushti pëshpërita unë me veten time,kjo qenka bordello , e shkuar bordellove të vërteta , moderne që preferojne gratë e vajzat e  huaja ..Këtu e haje mirë sa krahu , para e mbrapsh .Eh re  vellezer  dhe  motra  ,Bordello ska shume thoni ju ,dhe ato që janë janë nën kontroll.. Po ja që ,tani bordello ka kudo dhe nën hundët e     .
Sishte nevoja të fiksoja as rugën as emrin e rrugës.Gjendej shumë lehtë se ishte në  rrugë qendrore dhe jo si  ndonjë bordello e varfër.e fshehur në ndonje rrugicë Ndërtesa ku unë do të punoja ndriçohej nga drita shumëngjyrëshe që të linin pa mend .Mora rrugën duke vrarë mendjen për të gjetur ndryshimin mes shtëpive me fanarë të kuq rrugicave qore dhe ndërtesave shumëngjyrshe mu në qendër të qytetërimit

Teuta Sadiku
Volos Greqi.
7.28.2013

Google+ Followers